Saturday, May 23, 2009

Dear Diary!

Assalamualaikum wbt.Justify Full

Today on 23 May 2009, on 2:41 pm.... which is 3 day`s after my birthday....... erhmmm happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to me.... happy birthday to me! hahaha.... know what? i feel 'tua' lah plak.... erhmmm thanks god! i had live for 25 years on 20 May 2009.... tua sudah! jubli perak dah nih.... huhuhuhu

Talk about my birthday few day's ago........ really sad! kawan2 terima kasih ya..... almost hundreds wish me up........ thanks guys! really appreciated it!know what? semua wish cepat dapat jodoh.... hhahaha aminnnnn tp ini personal thought kot.... 'x mati aih kalau x kawen' cuma hidup as umat nabi Muhammad S.A.W x sempurna la kan? erhmmm anyway ok jer lah, aper yg tertulis dalam qada' dan qadar ku, akan aku redha hadapinya........ erhmmm if i talk about friends happy sangat2 tp yg sedihnya bila my family wat x dak apa2 ja kat aku! sedihnyaaaaa naper wat aku mcm tuh? aku ade feeling gak tau! mana ade org wat kek besday depa sendiri? erhmmm aku jer yg buat kek sendiri... 3 buku kek aku bedal buat pastu sampai la~ nih x abes2 lagi.... huhu tension nyer pasal.... aku pulun buat kek sendiri! ade kek i love u, square cake n kek circle (itu semua abang long yang bagi nama kek tuh!) hahahaha aku buat kek coklat lembap n kek lapis sarawak, kek masam manis.... entah lah ek umi kata x sedap sbb pahit tp anak sedara aku kata sedap gila! lantak p lah..... janji aku tahu hasil aku tu berjaya! saja jer x nak promote before this aku leh wat kek kat depa.... sekali depa rasa! erhmmmm kak long offer wat die nyer kek masa die kawen.... hahahhaa ok! bereh! upah naaaaaa 20sen! hehehehe

xde bende sangat on my besday tp early in the morning, my dear brother in law bagi hadiah new handphone..... tq abg hirman + uda, mami wish kat hp on mid nite tq gak mami, cikma aku bukak jer mata die wish dengan happy nyer..... " Happy besday Ateh! " pon aku suker gak.... epy! epy! epy! org lain buat mcm aku xde jer.... itu aku sedeh sgt2..... ingat aku bila masing2 ade kepentingan jer.... sampai ati wat aku mcm nih.... ingat aku org gaji kew? anak2 uda siap peluk2 aku lagi.... sayang kamoooooo abg long, abg ngah n ercip...... Ateh sayang korg! insyaallah ateh ade ape2..... i'll share with u ......

Sempena my birthday nih, hati aku banyak tersinggung, x puas hati n paling pasti kecikkkkk sangat ati nih! sampai ati wat aku mcm nih.... xper lah.... seperti biasa aku redha jugak lagi.... redha jer lah yang mampu aku wat pon..... per lagi aku leh wat selain sabar n sabar serta sabar gak lagi.... entahlah

Anyway happy besday to me! aku berdoa pada Allah SWT agar segala doa, permintaan, harapan, impian, cita-cita dan segalanya menjadi kenyataan........ Aminnnnnnnnnn Ya Rabbal Alamin...... erhmmm syukran Ya Allah kerana telah memberikan aku kehidupan ini, aku bersyukur kepada mu..... Syukran..........

2 comments: