Friday, April 24, 2009

Dear Diary!

Assalamualaikum wbt,

Today shall i call it as Friday... hening pagi sharp on 3.30 i got sms from my dear sister from jb inform me that our 'mak uda' had passed away.... innalillah~ Innalillah wa inna lillahi rojiun salam takziah buat keluarga mereka.... before mak uda meninggal, 2 hari sebelumnya anak bongsunya pok su dah meninggal dulu kat melaka... kendian plak after 2 days, mak nya plak menyusul... x pa la.. janji tuhan itu pasti... yang hidup pasti akan mati... yang tinggal perlu teruskan kehidupan...

erhmmm skrg nih aku rasa kehidupan aku dah mcm jin dah, siang tidoq, mlm berjaga... tukar shift nampak? hahahaha... x perlah for the sake of success kan... ini antara usaha aku gak nak cemerlang dalam exam.... sesaper yang baca this blog doakan aku ya? udah kangan sama ibuku... huhuhu... aku sms umi kat mekah inform pasal mak menakan (angkat jer pon) die meninggal then umi mintak kami adik beradik sedekahkan al-fatihah untuk arwah... Al-Fatihah~ .... Aminnnnn

sampai sini jer kot nukilan kali nih... sesak dah pala dengan OB.... penin!! somebody save meeeee!!! huhuhuhu... ok lah bye all

Assalamualaikum wbt.....

No comments:

Post a Comment