Saturday, April 4, 2009

Dear Diary!

Assalamualaikum wbt,

erhmmm 2 hari berturut2 aku p shopping... abes duit lah :(( ..... dekat Rm 1000 ..... banyak nyer aku berbelanja... masyaallah banyak sungguh..... tp syokkk oooooo... hehehe memang dasarnya wanita yang kuat berbelanja... tp apa aku beli ek? erhmmm bila tgk balik barang aku xdak langsung... cis!!! semua aku belikan utk org lain... huhuhu sedangkan org lain x ingat kat aku.. cis!!! hahaha typo jerrr.... depa ada gak belikan utk aku... makasih wahai adik beradik ku... muah kat korg semua... bangah! maaf ya kang...... aku telah berjaya menggunakan kredit card yg di beri dgn success skali... uiks... kene bayor balik tau! bukan amik saja... huhuhu... ampes tol! hehehe

aku p padang besaq... cantik2 brg tiruan kat sini... bila tgk balik barang ori aku beli... cis!!! terpedaya aku dengan janji kosong brg ori... 98% sama! x ker korg hangin satu badan bila brg ori dengan fake sama? harga plak mcm langit dan bumi... ini lagi cis!!! kadang2 aku tengok yang fake lagi tahan n lagi bagus dr ori.... huhuhu... x mau lah mcm tuh! lepas nih aku x kan aku beli lagi dah bende yang brand mahal2 nih... siam mari lagi baguih no...... aku x kan tertipu lagi... tp tu lah kan perasaan nih ... jahat gak lah... feel die lain tau beli siam punya dengan ori punya... definitely diffrent! kiciwa tol ! bila beli yg ori nih bukan main lagi suka... kembang hidung nak berlagak (alamak ter'riak' lah pulak!-nasib baik x beli yg ori dah skrg nih... hahahaha) tp bila beli yg x ori nih... bila pakai ade rasa segan2 skit lah... hahaha perasaan yg perasan jer nih... huhuhu

ari nih aku p aloq staq plak.... p nagoya kat tesco jer.... tesco mergong... boikot! (hahaha semlm aku dah terbeli milo... boikot konon! x tahan dugaan tol lah ko nih! ;p) abes lagi duit ooooo tp best bila p rumah roomate! deadly best! mak die mmg chef yg hebat lah... masak simple tp sedap oooo.... dah lah masak sedap, terror menjahit n kreatif plak tuh dalam menjahit labuci n so on... die wat kek lapis sarawak mmg world la... kek coklat huhuhu mmg sodap... fluf jer..... sodap ooooooo .......... bukan tu jer lah aih... semua ladies work nih serah jerk lah kat mak roomate aku... mmg baguih ... bukan budget bagus sdn bhd tau... tp she's the one... mmg best mak die... tp bak kata org, (aku x kata la nooooo) hujan emas di negeri org, hujan batu negeri sendiri, baik negeri org! eh silap... baik negeri sndr... hehehe... tp kan klu hujan emas kat negeri org tu aper kata kita p negeri org dulu dah puas kumpul emas kat negeri depa, kita balik la negeri kita merasa hasil emas tuh? huhuhu x gitu adanya? brilliant! tp aku tetap nak kata umi aku lagi best! bukan sebab nak compare lah kan.... tp umi ku the best lah ... sebabbbbbbbbbbb umi mmg best! bangga jd anak umi aku.... hahahha

erhmmm lepas nih x leh nak shopping mopping dah lah... insaf! aku nak sekat belanja dah... x leh nak enjoy sakan lah aih... kene jimat plak lepas nih.... mcm nak balik naik flight jer nih rasanya... hahaha nak pau sapa plak lepas nih ek? huhuhu tungguuuu 'bapa gula' support lah aih.... cis!!! mcm lah ade org nak kat die! hahahaa... x laku lagik rupanya aku nih... :))


ok all sampai sini ker lah kot... cukup lah dan... prepare notes for final.... prepare for corporate governance and secreatarialship.... financial accounting & reporting 3..... system analysis design... forensic accounting....... financial reporting and analysis..... organizational behavior..... international business ..... erhmmm tatotnyerrrr... mintak2 la cemerlang hendaknya aku nih... hujung thn nih nak grade dah nih... x tahan lagi nak masuk kerja... nak kumpul duit... nak kaya! nak shopping! nak g haji utama nya.... hahaha hajah maizatulshakira binti haji abu bakar .... insyaallah ......... aminnnnnnnn

2 comments: