Sunday, April 19, 2009

Dear Diary!

ASSALAMUALAIKUM WBT

Hai semua, today 19 April 2009 time sharp on 11.50 am ... what am i doing? erhmmm memerhatikan roomate beserta kawan-kawannya ke exam hall... erhmmm good luck guys! wish 'ya the best... only the best would be mine ;) hahahaha

aku on preparation for the another 5 paper... huhuhu di kala ini roomate aku dah nak balik dah... cis 23.4 nih die last aku plak ade paper sampai 3 Mei... xper... ko abes lah cepat2 dik... kak mai x kesah... kak mai dah nak grad dah pon... hahahaha riak la plak... hehehehe..... insyaallah

Actually nothing much to share on me... opsss for this moment only i think /0\ tgh tekanan nih! hehehe tu lah manusia kan bila dah nak dekat exam baru nak prepare... esok nak amik paper tuh... ari nih lah baru berebut nak semak & belek buku... cis!!! tp apakan daya bukak awal pon x masuk gak... asal pegang jer tido! asal sentuh jer tido! asal tengok ... terus tido! cis!!! ini lagi tahap gaban lagi melampau nih... aper nak jadi lah nih ek? (erhmmm kecik2 dulu mimpi nak jadi cinderella tp terbesar plak dah macam umbrella... cis!!! apakah yang berlaku nih?)

next paper 0n 28... Financial Accounting & Reporting 3.... on 29 hah ini mau pengsan tgh jalan aku! 2 paper sekali ma... klu hitung actually berderet 3 paper... cis!!! erhmmm paper System Analysis and Design petang plak sambung dengan Organizational Behavior.... huaaaaa... mcm ner nih? otomen ker, superman ker (alamak! superman kene boikot lah!) ... hah cicakman dah lah! (tp cicak kan rasullullah s.a.w benci? so boikot cicak plak!) hehehe ..... on 2nd Forensic Accounting and last for this sem is on 3rd is Corporate Secretaryship & Governance........... erhm maka berakhirnya penyiksaan ke atasku buat sem ini.... next insyaallah my final sem... wish me luck hurmmm... berkat doa semua insyaallah aku berjaya dengan cemerlang... pun kalau rajin lah kot? hhahaha

ok lah ek... maybe sampai sini jer kot nukilan aku pada hari ini... pd pagi td baca x masuk... cian aku kan? cuba tp xdan gak masuknya... cian lagi kat aku.... hehehe next insyaallah would be clear kot... erhmmm babai sumer... Assalamualaikum wbt~ have a nice day semua... insyaallah

No comments:

Post a Comment