Saturday, April 4, 2009

Dear Diary!

Assalamualaikum wbt,

jumpa lagi kita alhamdulillah... ari nih bersempena 4 April 2009 aku masih lagi di sini... syukur ku panjatkan ke hadrat ilahi kerana aku masih lagi boleh bernafas, berfikir, solat dan menulis di blog ku ini... syukran Ya Allah...

buat rakan-rakan... seribu kemaafan buat 2-3 hari kebelakangan ini... aku kerap marah dan menyendiri ... bukan niat mengasingkan diri tetapi ku harus begitu kerana diri ini x kuat untuk melawan perasaan marah ku ini... aku tewas dalam mengawal keadaan dan aku akan terus mengasingkan diri ku walau barang sebentar cuma untuk menenangkan perasaanku... adus la... jiwa kacau! :)

aku dalam mood preparation utk final exam yang bakal menjelang .... aku tatut oooooooooo ...... bila la nak jd pelajar cemerlang nih? asik tembelang jer.... huhuhuhu ..... start on 15 April dan berakhir pada 3 May nanti... kuatkan lah diriku ini Ya Allah.... sesungguhnya aku berusaha dan bertawakal kepada-Mu...

erhmmm aku harapkan kecemerlangan... x kudambakan kejatuhan dan kegagalan.... ku mohon padamu Ya Allah... kurniakan lah aku kecemerlangan dalam peperiksaan ku seterusnya kecemerlangan dalam kehidupanku.... Aminnnnnn

No comments:

Post a Comment