Saturday, April 18, 2009

Dear Diary!


ASSALAMUALAIKUM WBT......



erhmmm x tau nak kata apa aih... yang pasti aku rindu umi aku... again n again... huh!!!! letih tol rindu org kan? nasib baik xde bf nak rindu2 nih... kalau x semak jer! serabut pala... hehehe hipokrit tol! :p ...

umi semoga selamat pergi n kembali ke Malaysia seperti mana sebelumnya... sayang umi....

penat + leteh + lesu + capek + etc... erhmmm final lah katakan.... semua nya nak pulun... sampai nak update blog pon x sempat... ahaha lapo lagi... x mau tebal2 sgt lah... hehehe dedicate kat nani... n mami gak... jgn tebalkan dirimu... seperti juga adikmu nun jauh di perantauan... rindu korg semua arrrr .... nnt balik gaduh lagi k... itu mmg pesen aku lah.. x jumpe rindu then jumpe ajak perang... cian family aku nak melayan sewel aku... ahaksz... syg korg tau! ok lah kot sampai sini jer kot x lama lagi 3 paper dalam 1 hari.... abes lah! caiyok2 ..... aja2 fighting! nak final dah nih kene usaha... ye ye nak grade sudah!

ok semua bye....


ASSALAMUALAIKUM WBT

No comments:

Post a Comment