Thursday, March 26, 2009

Sweet Momento......... Dear Diary!

Assalamualaikum wbt,

sat lg kol 4 ade kelas secreatarial & corporate governance... pendekkan keles s/u... aku soker kelas nih lagi plak dengan kelas yg agak happening dengan semua bende carik sendiri... walau letih tapi aku happy dengan semua environment nya... hehehe... lect aku dr nashitoh agak "slow" tp ok lah... because of what aku pay attention sgt dalam kelas nih? sebabbbb its apart of my dream... hehehe...

kat blog adik aku die tunjuk kan keindahan pulau melaka punya masjid... tp lain masa, d lain hari dan paling pentingnya adik aku amik cuaca yang lain... ini version aku plak... gambar nih lama dah masa tuh aku amik time p konvo kat melaka... x lama lagi konvo kat kedah plak.... hehehe gambo dgn umi lagi... ma jgn jeles ya.... hehehe

erhmmm dgn umi.... :)


5 comments:

  1. Aduh....masjid dimana itu Mai?..koq indah banget. Asyik ya..?
    Profilmu fotonya oke, cantik lagi!! Selamat berkreasi terus. Wassalam.

    ReplyDelete
  2. makasih ya eksis.... makasih banget... ini pemandangan nya di pulau Melaka, Melaka bandar bersejarah ... absolutely di Malaysia... kamu mau ngak jalan2 di Malaysia? :D

    ReplyDelete
  3. wow..pulau malaka memang sangat indah. Mau banget kalau kamu ajak jalan-jalan ke malaysia,dari dulu aku memimpikan bisa ke sana.
    Banyak juga ya koleksi foto masjidmu indah-indah lagi, tapi meski aku nggak bisa ke sana yang penting ceritamu dan foto-fotomu tentang malaysia setidaknya bisa mewakili.
    Berkreasi menulis terus semoga selalu sukses!!
    Wassalam!!aku selalu mengikuti perkembangan blogmu lho.

    ReplyDelete
  4. makasihhhh... teruskan mengikuti blog ku eksis... :D

    ReplyDelete
  5. ceritamu tentang malaysia kutunggu ya..!

    ReplyDelete