Monday, March 23, 2009

My day....

Assalamualaikum wbt

erhmmm terasa ingin nak perkenalkan insan di sekelilingku... ini antara kami... diskusi dan juga perbalahan kadangkala berlaku ... tetapi biasanya semua yang bermula dengan musyawarah kan berakhir dengan kebaikan dan kata sepakat yang lebih baik mahupun kebiasaannya akan ade idealogi yang pastinya membawa manfaat kepada semua ahli dan juga orang yang di keliling kita insyaallah....


love this picture because it's take a minute to solve the problem.... mek, my dear ex roomate on sem one here.. selalu berbalah dengan die for the very simple thing but right now she's one of criticism yang mendorong aku... thanks mek... ko mmg world lah dalam membuat ati kak mai huru hara ... hahaha anyway ko mmg pendorong yang baik... sayang jugak kat ko nih sebenornya... :D

buat Pia, Safiah Mohd Yusof ... dik... kak mai really appreciated atas kehadiranmu... cute, steady, fun, enjoyable n really helpful... x tau mcm ner nak mention lagi tp kak mai perlukan semua org di sekeliling kak mai mcm korg.... penguat semangat ketika kejatuhan selain support dr family yang jauh..... :)


Diriku dan mek... capek deh!!! kami sama hijau tau ari tuh... ari yg sangat melelahkan... but i got experience on facing those people yang tidak pandai appreciate org lain... senang ceritanya syok sendiri punya orang... hahaha :D

ini lah gambar kami... `geng' degil ... kiah.. xsangka bisa ko keluar masa ko betul2 dah nak abes yer? world lah ko! ahaksz.. menangis pengerusi ko kerjakan di sem akhir ya? tp aper pun aku mmg sokong ko jugak... :D


kiah & aku.... die nih kawan yang bagus n x pernah amik ati... tp aku selalu gak nyakitkan ati die.. dak terengganu yg agak ke kl hehehe ampun yer kawan...

hahaha ini pon antara yang degil gak... time nih baik lg.. aku as a ketua fasilitator... kak riha (kanan skali).. selamat pengantin baru yer kak... zila kiri skali ko napa lah pilih mamat negro jadi boyfriend? adus lah rosak keturunan ko nanti zila.... huhuhu

pia nih dah jadi mcm Personal Assistent aku secara x rasmi lak tau kat uum nih... die nih mmg baik lah... klu aku ade adik lelaki... mmg die nih calon yang paling baik... soft n paling aku suka pia nih, fikiran die matang n berfikir bnyk kali sblm interrupt atau bertindak... x pernah menyakitkan ati cuma die agak liat ke hospital bila sakit... itu jer yg wat aku sakit ati skit kat pia nih ;) .. what ever pon die memang cute n nice girl... aku jamin siapa dapat die mmg bertuah.

ok lah sampai sini jer kot? hehehe ini lah banyak kisah aku kat uum nih... anyway aku harap sgt kebahagiaan ciptaan aku di UUM nih x kan berakhir dengan kedukaan... aku hampir dengan pengakhiran aku di sini... aku akan menuju kerjaya yang menanti diriku... aku harap aku akan success dengan cemerlang dengan kehidupan ku.... Aminnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment