Friday, March 27, 2009

Dear Diary!

Assalamualaikum wbt.


Erhmmm ari nih x tau nak habaq apa... hehehe yang pasti aku bosan maaaaaa.... adik2 junior nih ade wat entrepenuer race... ades lah aiii kanak2 nih nak masak tp cara x berapa betul... hehehe ade skit ilmu kita share2 yer dik? entah jd entahkan tidak.... tok guru pon kurang experience main hentam saja.... canteq! erhmmm semalam aku explore laptop zaman batu aku nih.... aisey... roper2nya banyak lagi bahan khazanah aku yang masih tersimpan dalam nih... tu sebab aku sayanggggggggg laptop aku nih walau dah lama sungguh dah pakainya... walau performance nya udah agak mundur........ tp aku sayangggggggggg die! muahhhhh


inilah gerangan nya laptop kesayanganku ini.... gambar nih pon lama dah amiknya pon... hehehe sayang banget sama ini laptop... :-*

aku terasa nak share gambar2 best hasil 'explorasi' aku semalam.... hehehe best gak tau...

ini masjid quba'... pasal info sapa mau carik la sendiri k.... hehehe dunia di hujung jariii kan? ;)


hah wonderful places to go.... i wonder if i can be here to see it by my own eyes... i really hope i do
Masjid di Brunei... specific place i'm not really sure... be my pleasure if anybody wanna tell me the info.... tq... :D


kalau atas td kita tengok this mosque in the dark with lighten of lights... now it is in bright... maybe this picture had been taken on afternoon or evening... more specific maybe before or after zohor or be'4' or after asar... hehehe tanya lah juru foto nya ya... hehehe... tp cantik kan?

ini masjid kat brunei gak nih... sangat cantik pemandangan siang malas nak upload... xukup lah pemandangan di waktu senja... mmg rasa macam nak p ja noooo..

blue mosque.... not really sure where it is... tp cantik la...

kalau nak ikotkan lah sekarang nih banyak masjid cantik dan juga besar2 tapi aku teringin nak tanya, target and objective sebenar masjid nih dibina tercapai x? aku harap sangat rakyat Malaysia termasuk lah aku sendiri.... prihatin atas dasar apa pembinaan masjid yang ada.... kalau la ade org yg leh jawab kenapa masjid kristal dibina dan tercapai x objective nya... ingin aku tanyakan... TERINGIN sangat2.... aku tgk masjid kristal tu x ubah seperti tempat pelancongan sedangkan nak tgk jemaah solat amat payah.... ade x solat jumaat di sana? ade ker azan di laungkan, solat 5 waktu yang wajib, solat sunat yang sering di adakan di madrasah2 kecil dan juga pembelajaran hukum hakam berjalan di masjid kristal? ker mmg objektif pembinaan adalah semata2 untuk gah di mata dunia? wallahu aku x tau... kalau la ade yang tau... meh lah share info dengan aku.... aku cuma nak tau jer.... :)

No comments:

Post a Comment